مد موزیک

دانلود آهنگ عماد طالب زاده به نام واست میره دلم

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه 21 اردیبهشت 1403
آهنگ یاس بغض یعنی
پخش آنلاین DOWNLOAD بازدید : 999 مشاهده
00:00
00:00
 دانلود آهنگ عماد طالب زاده به نام واست میره دلم
دانلود آهنگ عماد طالب زاده به نام واست میره دلم
دانلود آهنگ امین بانی به نام دلیل
دانلود آهنگ امین بانی به نام دلیل
دانلود آهنگ قدیمی مرتضی پاشایی به نام بغض ترانه
دانلود آهنگ قدیمی مرتضی پاشایی به نام بغض ترانه
دانلود آهنگ جدید پازل بند و آصف آریا به نام هزار و یک شب
دانلود آهنگ جدید پازل بند و آصف آریا به نام هزار و یک شب
دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام اتفاقا عشق
دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام اتفاقا عشق
دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام رفیق
دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام رفیق
 دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام مرفین
دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام مرفین
دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام بی انتها
دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام بی انتها
دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام نارفیق
دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام نارفیق
 دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دیوانه جان
دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دیوانه جان
تبلیغات شما تبلیغات شما

 دانلود آهنگ عماد طالب زاده به نام واست میره دلم

دانلود با کیفیت320

Puzzle Band – Hezaro Yek Shab Ft Asef Aria

پخش انلاین موزیک

متن ترانه عماد طالب زاده به نام واست میره دلم

جای تو گوشه ی دل منه
از تو دوره دست همه هرچی یادمه
با چشات میریزی شهرو بهم
تو کاری کردی با دلم انقد عاشقم
تو منو دیوونه کردی شیرین تر از عشق
چه دردی کارته دیوونه کردن که همه دورت بگردن
با چشات زل بزن توی چشام
دیوونه شو برام با تو خوبه حال و هووام
دیوونتم میدونی خودتم من که عاشقتم مث پروانه دورتم
با چشات زل بزن توی چشام دیوونه شو برام با تو خوبه حال و هووام
دیوونتم میدونی خودتم من که عاشقتم مث پروانه دورتم
کیه مث تو بشه واسم تو که بهترینی تو که هرجوری باشی بازم به دلم میشینی
یه جوری میبری دل از من که نتونه کسی واسه این دل عاشق من تو یه دون بسی
با چشات زل بزن توی چشام دیوونه شو برام با تو خوبه حال و هووام
دیوونتم میدونی خودتم من که عاشقتم مث پروانه دورتم
با چشات زل بزن توی چشام دیوونه شو برام با تو خوبه حال و هووام
دیوونتم میدونی خودتم من که عاشقتم مث پروانه دورتم

دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
کد امنیتی رفرش
سینما در ماشین با ایرانتیک
1399/03/13 ساعت 0:06
وب سایت کاربر

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.



تبلیغات بنری

محل تبلیغات شما
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

تبلیغات بنری
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما
مطالب
آمار سایت
  • تعداد مطالب 31
  • تعداد دیدگاه ها 0
  • تعداد کاربران انلاین 1
  • تعداد اعضای سایت 0
  • بازدید امروز 1
  • بازدید دیروز 16
  • بازدید کل 20,454
کدهای اختصاصی
تبلیغات متنی
شیراز مووی

دانلود جدیدترین قالب های روز دنیا

www.shirazmovie.ir
دانلود فیلم جدید

پلان فیلم دنیای فیلم و سریال

www.shirazmovie.ir
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی

modemusic
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی شما

modemusic